Τρίτη, 29 Οκτωβρίου 2013

το νέο βραβείο μας από την φίλη Neli !!


The unpaixtable Blogger Award!
www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award



το βραβείο λάβαμε από:http://neli62.blogspot.gr/

Eευχαριστούμε πολύ καλή μας φίλη Neli

1) Παύλος,Θεσσαλονίκη,Δίδυμος,Blogger

2) ...Bρές το κλειδί !!

3) Ένα παιδικό παιχνίδι επικοινωνίας για την σύσφιξη των σχέσεων
μεταξύ των συνανθρώπων μας.

4) Θα είμαι ευτιχής για την μεγάλη αποδοχή φίλων
και συνανθρώπων μου και  μέσω της ιντερνετικής επαφής..

5) http://dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr/2012/06/2012.html (η πρώτη ανάρτηση)

6) Ιστολογία που βλάπτουν το ατομικό και κοινωνικό συμφέρον,
και λοιδορία ανθρώπων χωρίς έλεγχο και ιδίως πίσω από ανωνυμία...

7) Η  η δική μου ερώτηση είναι:που οδηγείτε η χώρα μας μετά τον Μάιο 2010
από τους επαγγελματίες Έλληνες της πολιτικής; και η συνεχόμενη NIRVANA
των ψηφοφόρων γιατί:

Τα blog που θέλω να πάρουν το βραβείο είναι:

1) http://eleni-knittingpatterns.blogspot.gr/

2) http://fantaizi.blogspot.gr/

3) http://xibalbaawe.blogspot.gr/

4) http://suprnovagr.blogspot.gr/

5) http://alithina-gegonota.blogspot.gr/

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους τους φίλους και φίλες
που μας δείχνουν την αγάπη τους...







 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg

11 σχόλια:

Neli είπε...

Ωραιες απαντήσεις,μπραβοοοοο ευχομαι
και αλλα βραβεια σας αξιζουν....φιλικά, Χρυσουλα θα χαρω να έχουμε και πιο συχνη επικοινωνια...

SUPRNOVA bloggspot.com είπε...

Κατ'αρχήν συγχαρητήρια για το βραβείο που πήρατε φίλοι μου είναι μια αναγνώριση για τη προσπάθεια σας.
Όσο για τη τιμή που μου κάνετε σας ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου.

Dimiourgia Epikinonia είπε...

Χρυσούλα καλημέρα ευχαριστούμε
από καρδιάς που έγινες φίλη του blog
μας και σχεδόν άμεσα μας βράβευσες
δείχνοντας το ενδιαφέρον σου και μας
κάνει να ελπίζουμε στην σκληρή καθημερινότητα για κάτι το καλύτερο
οι απαντήσεις αληθινές και μέσα από την εμπειρία ζωής...

Dimiourgia Epikinonia είπε...

Στράτο και Χριστίνα καλημέρα είστε οι φίλοι μας και τα blog που έχετε είναι καταπληκτικά.
Το hobby που έχετε δείχνει της τρομερές γνώσεις σας....
Κάθε φορά που θα μας δίνετε η ευκαιρία θα προτρέπω τους αγαπημένους φίλους blogger να επισκέπτονται της σελίδες σας που είναι η ποιο κάτω:
SUPRNOVA bloggspot.com

Ελένη είπε...

Συγχαρητηρια για το βραβειο σας και σας ευχαριστω παρα πολυ για το δικο μου!!! Τιμη μου και χαρα μου!!!

Dimiourgia Epikinonia είπε...

καλημέρα Ελένη ευχαριστούμε πολύ
και όπως βλέπεις μέσα από τους εκλεκτούς φίλους μας επιλέξαμε το
δικό σου blog γιατί το αξίζει η
δημιουργίες σου και η δουλειά σου
και φυσικά....Θεσσαλονίκη ..Μάνα μου..
Καλό Σαββατοκύριακο με υγεία

Μαιρη Νερουλια είπε...

ΠΑΥΛΟ Κ ΜΑΡΙΕΤΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ, ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ !!!!!! http://alithina-gegonota.blogspot.gr/

airis είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο σας!
Πολύ όμορφες οι απαντήσεις!
Φιλιά!

Dimiourgia Epikinonia είπε...

ευχαριστούμε πολύ και να θυμάστε
είναι απόλυτα ειλικρινείς και γιατί όχι στους καλούς φίλους μας

Xibalba είπε...

Καλή σας ημέρα καλοί μου φίλοι,κι έστω και αργούτσικα, καλό μήνα να έχουμε!
Σας εύχομαι να χαρείτε και αυτή σας τη βράβευση και με πολύ υγεία, το ανανεωμένο "σπιτάκι σας"!
Όλα να σας έλθουν βολικά κι ευλογημένα στα μελλοντικά σας σχέδια γιατί είστε καθαροί Άνθρωποι και το αξίζετε!
Σας ζητώ μία συγνώμη, για την καθυστέρηση ή και "εξαφάνισή μου" αν θέλετε, που είμαι βέβαιη πως θα μου την αποδώσετε όταν βρεθούμε και τα πούμε (ή να τα πιούμε για να ζηλεύει ο φίλος Νίκος και η γλυκιά μας Kate).Μέχρι όμως να πραγματωθεί αυτό, έχω ήδη παραλάβει και αναρτήσει το βραβείο που με αυτό, με ξανά τιμήσατε, αφού το "στολίσατε" με τα καταπληκτικά σας λόγια...
Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ, ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ Παύλο και Μαριέτα!!!

Dimiourgia Epikinonia είπε...

Aαγαπημένη φίλη μας Χριστίνα καλημέρα
Με τον Στράτο σου τα είπαμε...απλά
ανησυχήσαμε μήπως ..συμβαίνει κάτι!!
Όλα καλά λοιπόν!!!
Τα λόγια σου Χριστίνα μας συγκινούν πάρα πολύ και χαιρόμαστε που σας γνωρίσαμε και σας ευχαριστούμε.
Σάς αξίζουν και άλλα βραβεία με το μοναδικό!!!το ..εξωγήινο!!!χόμπι σας
Συγχαρητήρια
Παύλος-Μαριέτα